Danijel Lešić članom ORYX Asistencije postao je prije tri godine i koristi BASIC članstvo koje mu zasad potpuno odgovara.
Nekako kada krene vozilom na put, čovjek se osjeća sigurnije znajući iz iskustva da, ako se i dogodi neka nepredviđena situacija, 24 sata na dan ima dostupne operatere koji će mu pružiti pomoć u najkraćem roku i zato sam jako zadovoljan članstvom koje imam – priča nam Danijel. Već prvu godinu korištenja članstva ORYX Asistencije zatražio je pomoć kada je njemu i supruzi automobil ostao u kvaru na autocesti A1 kod Maslenice.
Bilo je ljetno vrijeme, nekih 35 stupnjeva u zraku, nazvao sam ORYX Asistenciju, objasnio im gdje se točno nalazim i za 45 minuta po nas je došla vučna služba i odvezla nas na odredište do otoka Vira. Tijekom vožnje dva su me puta zvali iz ORYX-a da provjere je li pomoć stigla i pitaju je li sve u redu… Naravno, unatoč kvaru na automobilu, oboje smo bili presretni što nismo čekali satima na užarenom asfaltu. Sami pozivi iz centra ORYX Asistencije odaju dojam da se profesionalno brinu o svakom članu, posebno onima kojima je pomoć u tom trenutku najpotrebnija – zadovoljno nam prepričava Danijel svoju nezgodu koja je zahvaljujući ORYX Asistenciji imala sretan kraj.
Prednosti koje mu donosi ORYX Asistencija u odnosu na druge klubove u koje se htio učlaniti je mnogo, a Danijel izdvaja neke od njih:
Među najvažnijim razlozima pri učlanjenju bilo mi je to što sam cjelokupni limit, a to je 2500 kn u BASIC paketu, mogao iskoristiti jednokratno i višekratno, dok je kod nekih drugih ponuđača te iste usluge opcija samo jednokratno, što u prijevodu znači da ako se dogodi kvar na cesti, mogu iskoristiti samo jedan mali dio ukupnog limita, a sve ostalo moram plaćati iako sam član. To mi nikako nije bilo prihvatljivo pa sam izabrao ORYX. Kao njihov član nedavno sam dobio i aplikaciju Putni Anđeo kao još jedan dodatak sigurnosti svakog člana pa mi na taj način ORYX Asistencija ulijeva još više povjerenja u slučaju bilo kakvih neželjenih situacija.
- iskustva članova
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
Diners Asist+
-
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
Savjeti za plovidbu
-
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023 -
Kako preživjeti u hladnoj vodi?
travanj 19, 2023