Od ožujka 2014. godine Lidija Bračanov s Murtera zadovoljna je korisnica ORYX Asistencije, a s nama je podijelila dio svog iskustva tijekom godinu i pol dana članstva.

Kupovinom polica autoosiguranja kod Croatia osiguranja ponuđena mi je opcija u kojoj mogu dobiti pomoć na cesti. Kada ti auto stane, treba ti sva moguća pomoć pa sam bez puno premišljanja prihvatila ponudu. Uzela sam opciju Croatia asistenciju, a s njom sam dobila i aplikaciju Putni Anđeo – priča nam Lidija.

Puna je hvale za ovu aplikaciju koja vozača prati tijekom cijele vožnje i na temelju promjene brzine ili buke u vozilu te sličnih parametara detektira je li vozilo doživjelo prometnu nesreću i zatim automatski šalje poziv u pomoć.

Jako sam zadovoljna Putnim Anđelom jer me upozori čak i kad mi je muzika u automobilu preglasna, a upozorenje dobijem i kad prekoračim dopuštenu brzinu. Ako vozim bez prestanka nekoliko sati, ova aplikacija me obavijesti da moram napraviti pauzu. Za vrijeme vožnje moji prijatelji koji imaju aplikaciju dobiju obavijest da vozim, što je zgodno jer me onda ne ometaju pozivima. Uz Putnog Anđela zbilja se osjećam sigurnije – zadovoljno govori Lidija i dodaje da je s ovom aplikacijom već prešla 30 tisuća kilometara.

Da je aplikacija precizna i brza, Lidija se već uvjerila.

Nasreću, dosad nisam imala većih problema pa mi ni konkretna pomoć ORYX Asistencije nije bila potrebna, ali moram pohvaliti njihovu ažurnost kojoj sam svjedočila kada mi je mobitel pao tijekom vožnje, što je aplikacija zabilježila kao mogući sudar. Nakon samo dvije minute dobila sam poziv iz ORYX Asistencije koja mi je ponudila potrebnu pomoć – kaže Lidija.
Aplikaciji će ostati vjerna jer, koliko joj je poznato, jedina automatski nudi pomoć u slučaju prometne nesreće.

Preporučujem je svim vozačima jer je jednostavna za korištenje, a zbilja vam može spasiti život – zaključuje Lidija.

Odgovori