Od kuda dolazi vaša prednost kod prodaje? Iz oglasnika? Preporuka? Vaše web stranice? Nautičkih sajmova?

Postoji malo korištena strategija koja je virtualno slobodna u današnjem high tech svijetu i koja nadolijeva ulje na vatru onima koji misle unaprijed. I daje im više prilika da podebljaju svoj bankovni račun svakog mjeseca. Da, i na kraju sezone.

O čemu to pričamo?

O online videu! I prije no što kažete da to ne uspjeva na ovom tržištu, ili nisam ja Francis Ford Coppola, probajte pročitati ovaj članak do kraja.

Jer osnovna je činjenica da će više od 90% kupaca jahti, jedrilica, motornih brodica ili glisera prije kupovnog postupka istraživati ponudu preko interneta.

Druga je činjenica da će do 2017. godine 74 posto kompletne internetske potrošnje biti bazirana na videu, temeljem najnovijih istraživanja.

A ono najvažnije, oni koji koriste video na pravi način u današnjem svijetu prodaje brodova, uništavaju konkurenciju na svom tržištu. A to možete i vi.

Evo par brojeva online video marketing strategije jednog zastupnika iz Sjedinjenih Američkih Država. 2013. godine on je generirao oko 200 tisuća video pogleda i skoro 400 tisuća minuta prezentacije brodova na svom YouTube kanalu posvečenom isključivo brodovima.

Sljedeće godine brojke su skočile na skoro 250 tisuća pregleda i 540 tisuća minuta. Ako krenemo sa matematikom, lako je izračunati da je to preko 24 sata reklame svakih 24 sata dnevno. Očito, ljude interesiraju snimke prezentacija brodova koji su na prodaju. A to može svatko tko se bavi prodajom brodova.

Vidite li u toj priči svoju šansu?

Kao i u svemu, postoji pravi i krivi način da to učinite. Evo par insajderskih tajni kako doći do većih potencijalnih mogućnosti i više telefonskih poziva za brodove koje imate na raspolaganju.

Kao prvo, sve što je potrebno za izlet u video vode je pametan telefon, račun na YouTube kanalu i brod koji se prodaje. Nije potrebna nikakva skupa oprema, ni posebni video softver. Ni specijalna rasvjeta ni mikrofonski setup. Samo vi, vaš mobitel i brod.

Drugo, budite svoji i pružite potpun, iskren i izravni pregled broda kojeg prezentirate. Ako ste autentični i iskreni, izgradit ćete ozbiljnu vjerodostojnost kod potencijalnih kupaca. Time ćete postići da vaši budući kupci po nekoliko puta pregledaju vaše video uratke, pa ćete tako, kad budu spremni na kupovinu, već imati izgrađen odnos gdje vas oni već znaju i vjeruju vam. Nevjerojatno je koliko je lakše i s užitkom raditi s takvim klijentima kroz cjelokupnu transakciju (s tendencijom da vas preporuče drugima).

Kreirajte brzu uvodnu i odjavnu špicu o brendovima koje prodajete i svojim uslugama. Sredina videa rezervirana je za pregled aktualnog broda koji se prodaje. Time štedite vrijeme i dajete osobni ton stotinama kupaca koji to gledaju.

Na kraju, da maksimalizirate broj pregleda, primjenite jednostavan pristup u tri koraka. Prvo, naslovite svoj video tako da ga Google stavi na vrh svoje liste pretrage. Potom, brod umetnite u sve oglasnike i web stranice kojima se koristite. Naposljetku, emajlirajte video prema vlastitoj bazi podataka kupaca, kako bi bio što više izložen savršenoj ciljanoj publici.

Odgovori