1. Koliko dugo ste korisnik ORYX Asistencije? Kako ste došli do nas?

Privatno sam korisnik ORYX Asistencije od 2014. godine, a od 2018. godine i poslovno, preko udruge za naše sanitetsko vozilo. Asistenciju mi je preporučio zastupnik Euroherc osiguranja kroz uslugu “Zona”.

2. Jeste li imali prometnu nezgodu u kojoj vam je pomogla ORYX Asistencija? Možete li nam opisati što se dogodilo?

Prometne nezgode na sreću nismo imali, ali smo asistenciju koristili u dva navrata zbog kvarova na vozilima, 2019. na privatnom vozilu i 2021. na sanitetskom vozilu udruge.

3. Je li vam je naša pomoć na cesti olakšala poslovanje i koliko? Jeste li ste zadovoljni s uslugom?

Iznimno sam zadovoljan uslugom i vremenom reakcije kako službe za korisnike, tako i vaših partnera, olakšano mi je obavljanje obveza u udruzi te nesmetano odrađivanje obiteljskih i poslovnih obveza.

4. Koliko dugo koristite usluge pomoći na cesti ORYX Asistencije?

Usluge pomoći na cesti ORYX Asistencije koristim već sedmu godinu.

5. Koliko ste dugo vozač i kakve su vam vozačke navike?

Vozač sam već 26 godina, nisam još prouzročio nijednu nezgodu, a “oštru” vožnju izbjegavam. Smatram da defenzivnom vožnjom možemo izbjeći puno nepoželjnih situacija.

6. Znate li da ORYX Asistencija nudi i druge usluge, poput Pomoći u kući, osiguranja mobilnih telefona ili pak usluge Drugi auto, zamjenskog auta koji besplatno koristite dok je vaš na popravku? Ili pak Medins, medicinsku asistenciju? Jeste li ikada koristili neku od ovih usluga?

Da, znam. Od dodatnih usluga koristio sam u dva navrata uslugu zamjenskog automobila, u ovom nedavnom slučaju kvara sanitetskog vozila, zamjenski auto nam je omogućio izvršavanje preuzetih obveza oko brige o korisnicima na području pogođenim potresom gdje brinemo o 8 obitelji.

7. Biste li ORYX Asistenciju preporučili i svojim prijateljima?

Svakako. Već sam preporučio, a i preporučit ću opet.

iskustva - pavlovic2