Cijene automobila posljednjih su nekoliko godina osjetno narasle. Posljedica je to inflacije i rasta cijena svih sirovina koje se koriste za proizvodnju automobila. Zbog toga je izbor za one koji u novi automobil namjeravaju uložiti maksimalno 100.000 kuna vrlo sužen. Mi smo izdvojili pet modela za koje smatramo da se nečim ističu iznad konkurencije do 100.000 kuna i zaslužuju epitete najboljih „jeftinih“ automobila.

Dacia Sandero – od 96.800 kuna (***PREPORUKA***)

5 najboljih automobila do 100000 kuna - dacia sandero

Motor: benzin 1.0, tri cilindra

Snaga: 92 KS

Potrošnja: 5,2 l/100 km

Dacia Sandero je najozbiljniji automobil s liste pet najboljih do 100.000 kuna. Po dimenzijama je najveći, nudi uvjerljivo najviše prostora u unutrašnjosti i vrlo udoban ovjes. Nije ni čudo što je često odabir taksista koji ga masovno koriste. Motor je uvjerljiv i prilično štedljiv u realnoj svakodnevnoj vožnji. Oprema osnovnog modela je prilično siromašna, auto u seriji nema klima uređaj, no moguće ga je dobiti uz nadoplatu od 3.000 kuna. I uz taj trošak cijena Sandera ostaje ispod granice od 100.000. Unatoč slabijoj opremi, Sandero se doima kao najbolja kupnja u ovoj klasi.

Fiat 500 – od 99.950 kuna

5 najboljih automobila do 100000 kuna - fiat 500

Motor: benzin, blagi hibrid, 1.0, tri cilindra

Snaga: 70 KS

Potrošnja: 5,0 l/100 km

Iako je i Fiat 500 generalno prešao granicu od 100.00 kuna, još se nude modeli sa zalihe čija cijena iznosi manje od 100.000 kuna. Automobil je poseban po svojem kultnom izgledu koji je glavni razlog za odabir kod većine kupaca. Dimenzije Fiata 500 su male, pa je tako i ponuda prostora u unutrašnjosti oskudna. Ovjes je dosta neudoban preko ležećih policajaca i na neravnim cestama. Motor je vrlo štedljiv i ugodan za vožnju. Oprema je kompletna, zapravo bogata u odnosu na konkurenciju do 100.000 kuna. U njoj su serijski dodirni zaslon od 7“ te aluminijski naplatci promjera 15“.

Najjeftiniji SUV-ovi u Hrvatskoj

Hyundai i10 – od 88.990 kn

5 najboljih automobila do 100000 kuna - hyundai i10

Motor: benzin, 1.0, tri cilindra

Snaga: 67 KS

Potrošnja: 4,8 l/100 km

Najmanji Hyundai kao i Fiat 500 spada u takozvani A-segment, klasu najmanjih gradskih automobila. Ipak za auto dugačak samo 367 centimetara nudi iznenađujuće mnogo prostora u unutrašnjosti. Ponuda prostora nije raskošna, no auto može zadovoljiti i skromnije obiteljske zahtjeve s dosta mjesta na stražnjoj klupi i prtljažnikom solidne zapremine od 252 litre. Također udobnost ovjesa je prilično velika za ovu klasu automobila. Motor je najslabiji dio ovog automobila. Iako je masa automobila mala, u vožnji ostaje dojam da se 67 KS muče s tih 900 kilograma. Stoga auto zahtijeva iznadprosječno stiskanje gasa što povisuje potrošnju dosta iznad nominalnih 4,8 l/100 km. Oprema je od osnovne varijante kompletna. Tu je sve potrebno od klima uređaja do DAB radio prijemnika. Dodatna pohvala zbog činjenice da je i10 uvjerljivo najjeftiniji auto na ovoj top listi.

Suzuki Ignis – od 94.214 kn

5 najboljih automobila do 100000 kuna - suzuki ignis

Motor: benzin, 1.2, blagi hibrid, četiri cilindra

Snaga: 83 KS

Potrošnja: 5,1 l/100 km

Ignis je poseban zbog činjenice da je jedini SUV na popisu pet najboljih auta do 100.000 kuna. Mali originalni auto zapravo nudi iznenađujuće puno mjesta u unutrašnjosti za svojih skromnih 370 centimetara dužine. Jedino je ponuda prostora u širinu nešto skromnija. Ignis iznenađuje svojim dobrim voznim osobinama dok mu komfor nije najbolja strana. Ipak, ovjes mu je udobniji nego kod Fiata 500. Vrlo dobar motor je ugodan za vožnju ali i prilično štedljiv u realnoj svakodnevnoj vožnji. Oprema mu nije bogata no u seriji je sve potrebno, uključujući klima uređaj. Suzuki Ignis možda najbolja ponuda u „klasi do 100.000 kuna“ no svakako je najinteresantnija.

Toyota Aygo X – od 99.900 kn

5 najboljih automobila do 100000 kuna - toyota aygo x

Motor: benzin, 1.0, tri cilindra

Snaga: 72 KS

Potrošnja: 5,0 l/100 km

Aygo X je najsvježiji model na našem popisu pet najboljih automobila do 100.000 kuna, tek mu je počela prodaja. Nasljednik uspješne i dobre Toyote Aygo u nazivu je dobio dodatak „X“ te izgledom pokušava biti crossover između gradskog auta i SUV-a. Stavimo li šminkerske detalje na stranu, Aygo X je u osnovi klasičan mali gradski auto A segmenta. Ovjes mu je iznenađujuće udoban, a ponuda prostora u unutrašnjosti upravo onakva kakva se očekuje od auta dužine 370 centimetara, ne baš raskošna. U prtljažnik stane 231 litra. Motor je evolucija poznatog agregata koji je godinama pokretao Aygo i njegove „blizance“ iz Citroëna i Peugeota. Odličan živahni motor voli visoke okretaje i vrlo je štedljiv. Oprema je skromna. Auto u seriji ima klima uređaj, no nema radio, što je za današnje automobile krajnje neobično.

Najjeftiniji automobili s 4×4 pogonom