Saznajte više o paketima unutar proizvoda Pomoć na cesti
Pomoć na cesti ORYX Asistencije nudi najširi paket pomoći u slučaju nezgode i kvara, pa čak i onog kojeg izazovete sami poput probušene gume, krivo utočenog goriva ili ispražnjenog akumulatora, a u njenu efikasnost uvjerile su se stotine tisuća korisnika.
Kvar vozila
Prometna nezgoda
Nemarno rukovanje
Vanjski utjecaji
Krađa vozila
Pomoć na cesti glasi na korisnika kartice koji može koristiti pogodnosti proizvoda Pomoći na cesti ukoliko se u trenutku nezgode nalazio u predmetnom vozilu, bez obzira je li ili nije vlasnik vozila, te je li vozač ili putnik u vozilu
Usporedite pakete DRIVE i PREMIUM i odaberite onaj koji vam najviše odgovara!
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Pomoć na cesti ORYX Asistencije paket Drive
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Pomoć na cesti ORYX Asistencije paket Premium
Aplikacija Putni Anđeo pretvara pametan telefon u “sigurnosni uređaj” koji u slučaju prometne nezgode omogućuje brzo informiranje i skraćuje vrijeme izlaska hitnih službi na intervenciju.
Za korištenje Putnog Anđela potreban je aktivacijski kod koji glasi ECC
Kontakt centar
Kontakt centar 0-24h, 365 dana u godini
E-call
E-call omogućava prepoznavanje prometne nezgode automatski alarmira Call centar te organizira intervenciju svih hitnih službi
B-call
Omogućava vozaču da u slučaju kvara na vozilu jednim klikom pozove Pomoć na cesti
Upozorenja
Upozorenje za brzu vožnju, preveliku buku u vozilu, te u slučaju neprekidne vožnje duže od 2h
Podijeli vožnju
Aplikacija omogućuje dijeljenje vožnje s najbližima i to putem Facebooka, E-maila, SMS-a, Whatsappa, Vibera i drugih aplikacija
Saznajte više o proizvodu Pomoć u kući
Uz proizvod Pomoć u kući na raspolaganju su vam usluge vodoinstalatera, bravara, električara, stolara i staklara, a ako ni to nije dovoljno da vaš dom bude vraćen u prvotno stanje, organizirat ćemo i potrebne dodatne radove.
Usluge proizvoda Pomoć u kući korisnik može koristiti bezuvjetno u hitnim slučajevima tj. iznenadnim i neočekivanim događajima koji su rezultirali oštećenjem, odnosno uništenjem imovine korisnika i čija hitna sanacija je nužna kako bi se spriječilo:
Pomoć u kući glasi na korisnika kartice, a pokriva adresu koju je korisnik naveo prilikom ugovaranja proizvoda. Adresa se jednom u toku godine može promijeniti (u slučaju preseljenja i sl.)
Kontakt centar
Usluge vodoinstalatera
Usluge električara
Usluge bravara
Usluge stolara
Usluge staklara
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Pomoć u kući ORYX Asistencija
Saznajte više o proizvodu Drugi Auto
Drugi Auto omogućuje vam besplatno korištenje zamjenskog vozila u slučaju nezgode ili nastanka štete na vašem vozilu s aktivacijom police auto odgovornosti. Bez obzira je li vaše vozilo nakon prometne nezgode ili nastanka štete u voznom stanju ili nije, na Drugi Auto možete računati.
U slučaju prometne nesreće ili štete na vozilu, dovoljno je nazvati kontaktni centar ORYX Asistencije na besplatni broj telefona 0800 5504, koji će potom organizirati i pružiti potrebnu uslugu te dostaviti vozilo korisniku na željenu adresu. Po dostavi i preuzimanju zamjenskog vozila, korisnik može koristiti zamjensko vozilo i bez brige dočekati popravak svog automobila. Po završetku popravka i isteku korištenja zamjenskog vozila, dovoljno je još jednom nazvati kontakt centar ORYX Asistencije kako bi bilo organizirano preuzimanje zamjenskog vozila, neovisno o lokaciji korisnika.*
Kontakt centar
Dostava vozila
Preuzimanje vozila
Zamjensko vozilo
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Drugi Auto ORYX Asistencije
*Dostava i preuzimanje zamjenskog vozila dostupna je korisnicima ako u mjestu njihovog prebivališta ne postoji lokacija za dostavu i preuzimanje vozila.
Saznajte više o proizvodu Autopass
Autopass je inovacija ORYX Asistencije koji korisnicima omogućava besplatan popravak vozila u slučaju neispravnosti i pada vozila na tehničkom pregledu. Autopass glasi na korisnika kartice, a pokriva vozilo koje je korisnik prijavio prilikom ugovaranja proizvoda.
U slučaju pada na tehničkom pregledu, korisnik poziva kontaktni centar ORYX Asistencije na besplatni broj telefona 0800 5504 koji uspostavlja dijagnozu, otklanja kvar na licu mjesta ili u servisnoj radionici, te upućuje osiguranika na ponovljeni tehnički pregled.
Autopass glasi na korisnika kartice, a pokriva vozilo za koje je korisnik poslao podatke ORYX Asistenciji nakon ugovaranja proizvoda.
Kontakt centar
Popravak vozila
Prijevoz vozila
Zamjensko vozilo
Dostava vozila nakon popravka
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Autopass ORYX Asistencije
Saznajte više o proizvodu MobiExpress
MobiExpress je inovativan proizvod koji u slučaju loma ekrana mobilnog uređaja omogućuje besplatno preuzimanje, popravak i dostavu popravljenog uređaja na lokaciju po želji.
Usluge iz proizvoda korisnik može koristiti u slučaju loma ili puknuća zaslona mobitela koje je nastalo za vrijeme trajanja pokrića.
MobiExpress glasi na korisnika kartice, a pokriva uređaj koji je korisnik prijavio prilikom ugovaranja proizvoda
Kontakt centar
Izlazak na teren i preuzimanje oštećenog uređaja
Izlazak na teren i dostava popravljenog uređaja
Besplatan popravak uređaja do ugovorenog iznosa
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda MobiExpress ORYX Asistencije
Saznajte više o paketima unutar proizvoda Medins
Medins je proizvod koji omogućuje usluge medicinske asistencije i timski je igrač za vaše zdravlje.
Medins glasi na korisnika kartice koji može koristiti pogodnosti proizvoda i pogodnosti se ne mogu prenositi na treće osobe.
U nastavku pročitajte što sve sadrži proizvod Medins u paketima: Basic, Standard i Premium.
*Teritorijalno pokriće - Republika Hrvatska
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Medins Basic ORYX Asistencije
*Teritorijalno pokriće - Republika Hrvatska
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Medins Standard ORYX Asistencije
*Teritorijalno pokriće - Republika Hrvatska
Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Medins Premium ORYX Asistencije