logo logo

Proizvodi ORYX Asistencije koje je moguće ugovoriti uz kreditne kartice Erste Card Cluba

Pomoć na cesti
Cijena ovisi o odabranom paketu

Saznajte više o paketima unutar proizvoda Pomoć na cesti

POMOĆ NA CESTI

Pomoć na cesti ORYX Asistencije nudi najširi paket pomoći u slučaju nezgode i kvara, pa čak i onog kojeg izazovete sami poput probušene gume, krivo utočenog goriva ili ispražnjenog akumulatora, a u njenu efikasnost uvjerile su se stotine tisuća korisnika.

Pokriveni događaji

...

Kvar vozila

...

Prometna nezgoda

...

Nemarno rukovanje

...

Vanjski utjecaji

...

Krađa vozila

Pomoć na cesti glasi na korisnika kartice koji može koristiti pogodnosti proizvoda Pomoći na cesti ukoliko se u trenutku nezgode nalazio u predmetnom vozilu, bez obzira je li ili nije vlasnik vozila, te je li vozač ili putnik u vozilu

Paketi pomoći na cesti

Usporedite pakete DRIVE i PREMIUM i odaberite onaj koji vam najviše odgovara!

Naziv usluge DRIVE PREMIUM
LIMIT
Teritorijalno pokriće Republika Hrvatska Republika Hrvatska i Europa
Kontakt centar 0-24 h, 365 dana u godini 0-24 h, 365 dana u godini
Pomoć (popravak vozila) na licu mjesta Jednokratno za vrijeme trajanja pokrića. Bez vremenskog ograničenja i ograničenja udaljenosti 371,62 €
Prijevoz (šlepanje) vozila
Jednokratno za vrijeme trajanja pokrića (do prvog ovlaštenog ili neovlaštenog servisa bez obzira na udaljenost) 504,35 €
Prijevoz vozila u slučaju krađe (višekratno) - 504,35 €
Dostava vozila nakon popravka - 46,45 €
Zamjensko vozilo (jednokratno) - 2 dana, do 66,36 €
Alternativni prijevoz (jednokratno) - do 39,82 € po osobi
Smještaj - 1 dan, do 66,36 € noć/po osobi
Čuvanje vozila - 5 dana
Popravak vozila i prolaz vozila na tehničkom pregledu 106,18 € -
Putni Anđeo Neograničeno Neograničeno
Godišnja naknada 10,62 EUR 19,91 EUR

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Pomoć na cesti ORYX Asistencije paket Drive

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Pomoć na cesti ORYX Asistencije paket Premium

Putni Anđeo

Aplikacija Putni Anđeo pretvara pametan telefon u “sigurnosni uređaj” koji u slučaju prometne nezgode omogućuje brzo informiranje i skraćuje vrijeme izlaska hitnih službi na intervenciju.

Podržani operativni sustavi

Kako aktivirati Putni Anđeo aplikaciju?

Za korištenje Putnog Anđela potreban je aktivacijski kod koji glasi ECC

Što je uključeno u aplikaciji Putni Anđeo?

...

Kontakt centar

Kontakt centar 0-24h, 365 dana u godini

...

E-call

E-call omogućava prepoznavanje prometne nezgode automatski alarmira Call centar te organizira intervenciju svih hitnih službi

...

B-call

Omogućava vozaču da u slučaju kvara na vozilu jednim klikom pozove Pomoć na cesti

...

Upozorenja

Upozorenje za brzu vožnju, preveliku buku u vozilu, te u slučaju neprekidne vožnje duže od 2h

...

Podijeli vožnju

Aplikacija omogućuje dijeljenje vožnje s najbližima i to putem Facebooka, E-maila, SMS-a, Whatsappa, Vibera i drugih aplikacija

Opći uvjeti i pravila korištenja aplikacije Putni Anđeo

Pomoć u kući
11,95 EUR

Saznajte više o proizvodu Pomoć u kući

Pomoć u kući

Uz proizvod Pomoć u kući na raspolaganju su vam usluge vodoinstalatera, bravara, električara, stolara i staklara, a ako ni to nije dovoljno da vaš dom bude vraćen u prvotno stanje, organizirat ćemo i potrebne dodatne radove.

Kada možete koristiti usluge proizvoda Pomoć u kući?

Usluge proizvoda Pomoć u kući korisnik može koristiti bezuvjetno u hitnim slučajevima tj. iznenadnim i neočekivanim događajima koji su rezultirali oštećenjem, odnosno uništenjem imovine korisnika i čija hitna sanacija je nužna kako bi se spriječilo:

  • daljnje oštećenje stana/kuće i predmeta koji se nalaze u objektu
  • ugrožavanje zdravlja ili sigurnosti korisnika zbog štete u objektu
  • neadekvatni boravak korisnika zbog štete nastale u objektu

Pomoć u kući glasi na korisnika kartice, a pokriva adresu koju je korisnik naveo prilikom ugovaranja proizvoda. Adresa se jednom u toku godine može promijeniti (u slučaju preseljenja i sl.)

Što je uključeno u proizvod Pomoć u kući?

...

Kontakt centar

...

Usluge vodoinstalatera

...

Usluge električara

...

Usluge bravara

...

Usluge stolara

...

Usluge staklara

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Pomoć u kući ORYX Asistencija

Drugi Auto
11,95 EUR

Saznajte više o proizvodu Drugi Auto

Drugi Auto

Drugi Auto omogućuje vam besplatno korištenje zamjenskog vozila u slučaju nezgode ili nastanka štete na vašem vozilu s aktivacijom police auto odgovornosti. Bez obzira je li vaše vozilo nakon prometne nezgode ili nastanka štete u voznom stanju ili nije, na Drugi Auto možete računati.

Kada možete koristiti usluge proizvoda Drugi Auto?

U slučaju prometne nesreće ili štete na vozilu, dovoljno je nazvati kontaktni centar ORYX Asistencije na besplatni broj telefona 0800 5504, koji će potom organizirati i pružiti potrebnu uslugu te dostaviti vozilo korisniku na željenu adresu. Po dostavi i preuzimanju zamjenskog vozila, korisnik može koristiti zamjensko vozilo i bez brige dočekati popravak svog automobila. Po završetku popravka i isteku korištenja zamjenskog vozila, dovoljno je još jednom nazvati kontakt centar ORYX Asistencije kako bi bilo organizirano preuzimanje zamjenskog vozila, neovisno o lokaciji korisnika.*

Što je uključeno u proizvod Drugi Auto?

...

Kontakt centar

...

Dostava vozila

...

Preuzimanje vozila

...

Zamjensko vozilo

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Drugi Auto ORYX Asistencije

*Dostava i preuzimanje zamjenskog vozila dostupna je korisnicima ako u mjestu njihovog prebivališta ne postoji lokacija za dostavu i preuzimanje vozila.

Autopass
11,95 EUR

Saznajte više o proizvodu Autopass

Autopass

Autopass je inovacija ORYX Asistencije koji korisnicima omogućava besplatan popravak vozila u slučaju neispravnosti i pada vozila na tehničkom pregledu. Autopass glasi na korisnika kartice, a pokriva vozilo koje je korisnik prijavio prilikom ugovaranja proizvoda.

Kada možete koristiti usluge proizvoda Autopass?

U slučaju pada na tehničkom pregledu, korisnik poziva kontaktni centar ORYX Asistencije na besplatni broj telefona 0800 5504 koji uspostavlja dijagnozu, otklanja kvar na licu mjesta ili u servisnoj radionici, te upućuje osiguranika na ponovljeni tehnički pregled.

Autopass glasi na korisnika kartice, a pokriva vozilo za koje je korisnik poslao podatke ORYX Asistenciji nakon ugovaranja proizvoda.

Što je uključeno u proizvod Autopass?

...

Kontakt centar

...

Popravak vozila

...

Prijevoz vozila

...

Zamjensko vozilo

...

Dostava vozila nakon popravka

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Autopass ORYX Asistencije

MobiExpress
22,56 EUR

Saznajte više o proizvodu MobiExpress

MobiExpress

MobiExpress je inovativan proizvod koji u slučaju loma ekrana mobilnog uređaja omogućuje besplatno preuzimanje, popravak i dostavu popravljenog uređaja na lokaciju po želji.

Kada možete koristiti usluge proizvoda MobiExpress?

Usluge iz proizvoda korisnik može koristiti u slučaju loma ili puknuća zaslona mobitela koje je nastalo za vrijeme trajanja pokrića.

MobiExpress glasi na korisnika kartice, a pokriva uređaj koji je korisnik prijavio prilikom ugovaranja proizvoda

Što je uključeno u proizvod MobiExpress?

...

Kontakt centar

...

Izlazak na teren i preuzimanje oštećenog uređaja

...

Izlazak na teren i dostava popravljenog uređaja

...

Besplatan popravak uređaja do ugovorenog iznosa

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda MobiExpress ORYX Asistencije

Medins
Cijena ovisi o odabranom paketu

Saznajte više o paketima unutar proizvoda Medins

Medins

Medins je proizvod koji omogućuje usluge medicinske asistencije i timski je igrač za vaše zdravlje.

Medins glasi na korisnika kartice koji može koristiti pogodnosti proizvoda i pogodnosti se ne mogu prenositi na treće osobe.

U nastavku pročitajte što sve sadrži proizvod Medins u paketima: Basic, Standard i Premium.

Medins Basic

NAZIV USLUGE LIMIT
Informacije o ljekarnama i bolnicama Bezuvjetno 0-24 h, 365 dana u godini neograničeno
Informacije o listama čekanja Bezuvjetno 0-24 h, 365 dana u godini neograničeno
Pružanje zdravstvenih savjeta i informacija Bezuvjetno Radnim danom od 8 - 17 h 2 usluge
Smještaj Kirurški zahvati u dnevnoj bolnici izvan županije prebivališta ili boravišta 0-24 h, 365 dana u godini 238,90 €
Sanitetski prijevoz Odlazak na bolničku rehabilitaciju uslijed bolesti koštano-mišićnog tkiva i ozljeda (prijeloma) 7-20 h, 365 dana u godini 150 km
Dostava i trošak hrane Prijelom kostiju donjih ekstremiteta i leđa te puknuća ligamenata koljena 11-20 h, 365 dana u godini 99,54 €
Godišnja naknada 14,60 EUR

*Teritorijalno pokriće - Republika Hrvatska

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Medins Basic ORYX Asistencije

Medins Standard

NAZIV USLUGE LIMIT
Informacije o ljekarnama i bolnicama Bezuvjetno 0-24 h, 365 dana u godini neograničeno
Informacije o listama čekanja Bezuvjetno 0-24 h, 365 dana u godini neograničeno
Pružanje zdravstvenih savjeta i informacija Bezuvjetno Radnim danom od 8 - 17 h 2 usluge
Smještaj Bezuvjetno za preglede ili tretmane koji se ne mogu obaviti u županiji prebivališta ili boravišta 0-24 h, 365 dana u godini 46,45 €
Sanitetski prijevoz Bezuvjetno za prijem ili otpuštanje iz bolnice uslijed hospitalizacije 7-20 h, 365 dana u godini 50 km
Dostava i trošak hrane Prijelom kostiju donjih ekstremiteta i leđa te puknuća ligamenata koljena 11-20 h, 365 dana u godini 99,54 €
Godišnja naknada 23,23 EUR

*Teritorijalno pokriće - Republika Hrvatska

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Medins Standard ORYX Asistencije

Medins Premium

NAZIV USLUGE LIMIT
Informacije o ljekarnama i bolnicama Bezuvjetno 0-24 h, 365 dana u godini neograničeno
Informacije o listama čekanja Bezuvjetno 0-24 h, 365 dana u godini neograničeno
Pružanje zdravstvenih savjeta i informacija Bezuvjetno Radnim danom od 8 - 17 h 4 usluge
Smještaj a) Bezuvjetno za preglede ili tretmane koji se ne mogu obaviti u županiji prebivališta ili boravišta 0-24 h 46,45 €
b) Pretrage i terapije zloćudnih bolesti (onkologija) koje se ne mogu obaviti u županiji prebivališta ili boravišta 796,34 €
c) Zahvati u dnevnoj bolnici koji se ne mogu obaviti u županiji prebivališta ili boravišta 159,27 € kn
Sanitetski prijevoz a) Bezuvjetno za prijem ili otpuštanje iz bolnice zbog hospitalizacije 7-20 h 50 km
b) Prijem ili otpuštanje iz bolnice zbog hospitalizacije za specijalnosti fizikalne medicine te ortopedije i traumatologije 200 km
Dostava i trošak hrane a) Bezuvjetno uslijed hospitalizacije 11 - 20 h 39,82 €
b) Hospitalizacija zbog prijeloma 139,36 €
Godišnja naknada 33,18 EUR

*Teritorijalno pokriće - Republika Hrvatska

Opći uvjeti i pogodnosti proizvoda Medins Premium ORYX Asistencije

Za dodatne informacije o proizvodima i uslugama ili za korištenje usluga nazovite kontaktni centar ORYX Asistencije

0800 5504 za pozive iz Hrvatske

+385 1 6269 824 za pozive iz inozemstva