Kada razmišljaju o potonuću broda, većina ljudi misli da se to dešava negdje nasred velikog mora. Ono što većina zaboravlja je da brod može potonuti i dok je vezan na doku u marini. Zapravo, istina je da više brodova potone dok su na vezu od onih koji su u plovidbi.
Kad brod potone na vezu, vlasnik obično pita ‘zašto kaljužna pumpa nije radila?’ No pravo bi pitanje zapravo glasilo – kako je voda uopće ušla u brod? Većina se vlasnika oslanja na kaljužne pumpe, posebno kada nisu u mogućnosti provjeriti i posjetiti svoj brod. U većini slučajeva pumpe će sakriti pravi problem dok se ne začepe ili ne isprazne akumulatore.
Najbolja zaštita od potonuća na vezu su redovite posjete i provjere broda, najmanje dva puta tijekom sezone. Tada treba provjeriti svaki dio opreme iznad ili ispod vodene površine kroz koji bi voda mogla ući u brod. Ako to vlasnik nije u mogućnosti, najbolje je da se dogovori s osobljem marine. Mnoge marine nude rutinske inspekcije brodova, većinom uz dodatno plaćanje.
Što se prije otkrije propuštanje vode, bit će jednostavnije sanirati kvar. Dok više i boljih pumpi mogu izbacivati dospjelu vodu, ključno je što prije otkriti uzrok kvara, prije nego električni sustav i motor budu pod vodom. Dobra je ideja da druga kaljužna pumpa bude na svom posebnom osiguraču i spojena na drugi akumulator.
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Rally suvozači - Osobe od povjerenja
listopad 8, 2024 -
Muzika u autu - Kako pustiti muziku preko bluetootha u autu ?
rujan 30, 2024 -
Kako samostalno zamijeniti silikon oko kade ili umivaonika - Ne treba vam majstor!
rujan 24, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023