Digitalizacija se pokazala odličnom alternativom pri kupnji i naručivanju mnogo toga, a sada se i prilikom kupovine automobila pokazuje sve moćnijim alatom.

Na taj trend ukazuju i suhe brojke: već od same potrage za automobilom internet je glavni izbor informacija, pa zašto se onda ne bi odradilo i sve do kraja online – do same dostave željenog automobila ispred kuće.

Podaci američke agencije za istraživanje tržišta ThinkNow koja je prošle godine objavila da bi 18 posto kupaca od 18 do 34 godine automobil kupili u potpunosti online, premda je i dalje dominantan posjet salonu (81 posto svih ispitanika).

A online kupovina stalno napreduje i usavršava se, osim što danas gotovo svaki zastupnik automobila na hrvatskom tržištu kupcima novih automobila nudi mogućnost virtualnog konfiguriranja u obliku biranja modela, motora, mjenjača, serijske i dodatne opreme i svega ostalog, mogućnost kupnje i mogućnost rješavanja papirologije te zaključenja ugovora također je već ovdje.

Pritom je već i sasvim normalno da se prodajni savjetnici izučavaju za “live online” uslugu predstavljanja automobila svakom pojedinom kupcu, dakle ne uživo, već putem ekrana.

Budućnost je u svakom slučaju u online prodaji, a “staromodan” način od čitanja brošura, listanja oglasnika, nazivanja prodavača, kompletna interakcija s kupoprodajnim savjetnikom te proces s papirologijom u današnje vrijeme je iskustvo koje bi mnogi najradije izbjegli i kupili automobil – doslovno iz naslonjača.

A za tako što je potrebno i povjerenje. A to u Hrvatskoj nudi Neostar.com. Kod nas online trgovina automobilima nije novost – s prodajom rabljenih automobila online pionirski smo započeli u Neostaru još 2017. godine i već tada “online” zamislili kao važan segment poslovanja.

No, premda je zbog pandemije Covida-19 travanj bio izuzetno problematičan, prodaja zapravo nije stala, pa smo tako prodali i dostavili 50 rabljenih auta, dok u ukupnoj brojci deset posto auta prodana su upravo “online”, izjavio je Dimitrije Trbović član Uprave Zubak Grupe.