U Hrvatskoj prometuje više od dva milijuna vozila, od čega dnevno više od 240 vozila doživi prometnu nezgodu.

Što znači da svake godine više od 150.000 osoba ostane bez prijevoznog sredstva zbog popravka šteta uzrokovanih prometnim nezgodama.

ORYX Asistencija osmislila je novu uslugu naziva «Drugi Auto» i simpatičnog i prikladnog slogana «Kad prvi zakaže». Usluga je namijenjena svima onima koji su imali prometnu nezgodu, a koja podrazumijeva potpuno besplatno korištenje zamjenskog vozila za vrijeme kada je oštećeno vozilo na popravku.

Gotovo svaki deseti vozač doživi prometnu nezgodu u godinu dana.

U slučaju prometne nezgode pojavljuje se mnoštvo problema kojih postajemo svjesni tek kada izgubimo mobilnost na koju smo navikli. Stoga je od sada na tržištu dostupna usluga Drugi Auto koja je iznimno jednostavna za korištenje, budući se u slučaju nastanka potrebe sve rješava putem telefona, pozivom na besplatni broj 0800 1818, nakon kojega slijedi brza i besplatna dostava zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj ili Europi.

Nakon uspješnog lansiranja usluge Autopass, ovo je već druga inovacija koju je ORYX Asistencija ove godine predstavila tržištu.

Drugi Auto, kao i ostale usluge ORYX Asistencije, može se ugovoriti kod osiguravajućih društava koji ga imaju u svojoj ponudi prilikom ugovaranja nove ili obnove postojeće police auto odgovornosti. Više o usluzi možete saznati na www.drugiauto.hr

Odgovori