Ono od čega neki strahuju, a o čemu mnogi ne razmišljaju je što učiniti kada vas vaš limeni ljubimac izda usred nekog putovanja ili na semaforu usred gradske gužve. Mnogi se uspaniče pa im živci doslovno iskaču iz kože i za njih trenutna situacija postaje noćna mora. Kako bi si barem malo olakšali tu situaciju evo nekoliko savjeta koji će vam zasigurno biti od pomoći.
Prvenstveno, budite sigurni da je vaš automobil redovno održavan te da su svi eventualno pokvareni dijelovi zamijenjeni, posebno ako se spremate za neko duže putovanje. Prije većeg putovanja osigurajte automobil gorivom, ali i rezervnim spremnikom u kojemu ćete imati nešto goriva, ako kojim slučajem ostanete bez njega. Obavezno je da u automobilu imate crveni reflektirajući trokut, kao i zeleni prsluk. Električni kablovi također su dio neizostavne opreme svakog automobila stoga, ako ih još niste kupili, učinite to bez oklijevanja. Uvijek sa sobom imajte malu ‘džepnu’ svjetiljku kao i prijenosni punjač za telefon.
E sada, što kada vam se to zaista dogodi? Nebitno na kojemu mjestu ceste vam je automobil stao, bitno je da odmah uključite sva četiri pokazivača smjera te da obučete reflektirajući prsluk. Zatim pokušajte automobil ukloniti na neko sigurnije odnosno manje prometno mjesto gdje nećete ometati promet. U tome vam mogu pomoći slučajni prolaznici koje valja zamoliti za pomoć. Ako ste svjedoci nekog specifičnog kvara pokušajte kontaktirati nekog servisera ili pomoć potražite na internetu (YouTube). Ako pak niste u mogućnosti pomaknuti vaše vozilo, pravilno osigurajte mjesto nesreće reflektirajućim trokutom na udaljenosti ne manjoj od 50 metara od mjesta na kojemu se vaše vozilo pokvarilo.
Nakon što ste učinili sve što je u vašoj moći, a izlaz iz situacije niste pronašli pomoć potražite u ORYX Asistenciji. Brzo i jednostavno će otkloniti vaš problem ili će automobil dopremiti do najbližeg servisa, a vama čak ponuditi zamjensko vozilo.
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016 -
Za članarinu od 200 kn imam najkvalitetniju i najbržu uslugu
ožujak 15, 2016 -
Putni Anđeo me upozori i kada je vrijeme da napravim pauzu
ožujak 12, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Kutija za prvu pomoć
travanj 19, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Greške kod pripreme broda prije spuštanja u vodu
travanj 13, 2021
Savjeti za plovidbu
-
Greške kod pripreme broda prije spuštanja u vodu
travanj 13, 2021 -
Ubojica brodova
ožujak 16, 2021 -
Rupa u brodskom trupu
veljača 15, 2021