Članom ORYX Asistencije Željko Tomić iz Zagreba postao je prije više od deset godina, a odluka da baš ORYX Asistenciji pokloni svoje povjerenje nije bila nimalo teška.

– Korisnik sam ORYX Asistencije još otkad je bila u ponudi u Euroherc osiguranju preko Zone. Korisnik sam Euroherc osiguranja preko 10 godina, tako da sam s vama skoro pa od samog početka.

Željko priznaje kako je razmatrao ponudu još jedne tvrtke koja pruža pomoć na cesti, ali omjer cijene i kvalitete usluge presudio je u korist ORYX Asistencije. Srećom, prometne nezgode su ga uglavnom zaobilazile zbog pažljive i defenzivne vožnje.

– Par puta sam bio u situaciji za korištenje vaših usluga, više puta zbog kvara na autu, a samo jednom, i to ovaj zadnji put, zbog prometne nezgode. 

Osim Pomoći na cesti, ORYX Asistencija ima široku paletu usluga uključujući i Pomoć u kući, popravak mobitela (MobiExpress) ili medicinsku asistenciju (Medins).

– Upoznat sam i s vašom ostalom ponudom, znam da imate cijelu paletu asistencija. Srećom nisam imao potrebe za drugim vrstama asistencije, ali dobro je znati da u svom kutu imam „jake igrače“ za sve životne neprilike.

Najveći fokus ORYX Asistencije je na pružanju vrhunskog iskustva te na njegovanju dobrih odnosa sa svim poslovnim partnerima diljem Hrvatske i regije. To su ujedno i beskompromisne karakteristike po kojima se razlikujemo od drugih.

Razlikujete se po ljubaznosti, točnosti i urednosti. Svaki put sam bio zadovoljan uslugom, nikada problem ni s jednim segmentom usluge. Od Call centra do vozača šlep službe. Ne mijenjajte se nikako.