Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
Ljubica Malović iz Velike Gorice dugogodišnja je korisnica ZONA usluge Euroherc osiguranja, u sklopu koje joj je pokrivena pomoć na cesti u Hrvatskoj i šire.
Koliko joj znači ovaj koristan paket pomoći na cesti, saznala je nažalost u travnju kad je imala prometnu nezgodu u kojoj joj je spremno uskočila ORYX Asistencija.
– Ostala sam bez goriva u automobilu. Moja je krivica bila, bila je špica prometa u Zagebu, oko 15h. Znala sam da mi pomoć ne može doći helikopterom, nije jednostavno doći na odredište i to dobre bolje. Nakon samo 7 minuta javio mi se vaš ugovorni suradnik Matija i došao vremenski kako je i predvidio!
U postupku prijave problema sudjeluje Kontakt centar ORYX Asistencije, koji će nakon ustanove kvara, uputiti najbliže interventno vozilo na mjesto događaja te će na licu mjesta ukloniti kvar ili će organizirati prijevoz do lokacije popravka. O samom postupku prijave uvijek nasmiješena Ljubica ima same riječi pohvale.
– Služba ORYX Asistencije me ugodno iznenadila vrlo lijepim pristupom i obrazloženjem postupka. Vrlo korektno, napravljeno sve dobre volje, dobila sam i račun za gorivo koje su dopremili sa sobom.
Nemam niti jednu jedinu primjedbu na cjelokupan proces! – kaže Ljubica
Spremno je stala pred kameru sa svojom Hyundaijem i ukratko pokazala da se uz ORYX Asistenciju ne treba brinuti – niti usred zagrebačke špice.
– Moje mišljenje o suradnji Euroherca i ORYX Asistencije je već dugi niz godina vrlo visoko, a svakim novim postupcima me ponovo obradujete. Hvala na ovoj pomoći, samo tako nastavite kvalitetnim radom, želim vam da ostanete broj 1 u Hrvatskoj!
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016 -
Za članarinu od 200 kn imam najkvalitetniju i najbržu uslugu
ožujak 15, 2016 -
Putni Anđeo me upozori i kada je vrijeme da napravim pauzu
ožujak 12, 2016 -
Kad mi se pokvario auto, odveli su me sve do Vira
ožujak 11, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Kako pravilno kočiti u kritičnim situacijama – kada, koliko i u kojoj situaciji?
ožujak 2, 2021 -
Krovni nosači za skije - Mali vodič za kupnju
veljača 26, 2021 -
Personalizirane registarske tablice - kako ih nabaviti i koliko koštaju!
veljača 23, 2021
Savjeti za plovidbu
-
Rupa u brodskom trupu
veljača 15, 2021 -
Zimski radovi na brodu
siječanj 18, 2021 -
Održavanje jedara
prosinac 22, 2020