Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
Simpatična Velikogoričanka Ružica Brunšek, sve je samo ne prosječna vozačica. Vlastitim automobilom se koristi od 2002. godine i ne može zamisliti niti jedan dan bez auta.
Prve je kilometre počela nizati s već tada poprilično izraubanim Yugom, a upravo zahvaljujući takvome stanju njezinog prvog limenog ljubimca stekla je i ponešto “mehaničarskog” iskustva. Dok su njene prijateljice uglavnom uživale u blagodatima novih automobila, Ružica se nije libila zasukati rukave, zaprljati ruke i sama otkloniti kvar.
Kaže kako je na Yugu naučila koje su sve komponente na autu i na koji način rade. Upravo zahvaljujući takvome poznavanju auta, na Mazdi 323 koju sada posjeduje, jednom je prilikom prepoznala ozbiljnost kvara i činjenicu da ga sama bez potrebnih specijalnih alata i dijelova ne može popraviti. Po prvi puta nije joj preostalo ništa drugo nego nazvati broj ORYX Asistencije. I upravo tu je uslijedilo ugodno iznenađenje. Osim što se njihovo vozilo za šlepanje pojavilo u roku od deset minuta, Mazdu su odvezli u servis po njezinoj želji, ponudili joj je zamjenski auto, pa čak i mogućnost dostave auta. Sve te usluge uz profesionalnost i, kako sama kaže, veliku brigu o korisnicima naprosto ju je oduševilo. Zato je Ružica Brunšek danas neformalni ambasador usluga pomoći na cesti tvrtke ORYX.
– Svima pričam o vlastitom pozitivnom iskustvu i isplativosti doplate za asistenciju. Nema boljeg ambasadora od zadovoljne stranke – kaže Ružica.
Ne čudi onda što će kod produljenja registracije opet koristiti uslugu ORYX Asistencije kako bi bila bez brige 24 sata na dan, 365 dana u godini.
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016 -
Za članarinu od 200 kn imam najkvalitetniju i najbržu uslugu
ožujak 15, 2016 -
Putni Anđeo me upozori i kada je vrijeme da napravim pauzu
ožujak 12, 2016 -
Kad mi se pokvario auto, odveli su me sve do Vira
ožujak 11, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Kako pravilno kočiti u kritičnim situacijama – kada, koliko i u kojoj situaciji?
ožujak 2, 2021 -
Krovni nosači za skije - Mali vodič za kupnju
veljača 26, 2021 -
Personalizirane registarske tablice - kako ih nabaviti i koliko koštaju!
veljača 23, 2021
Savjeti za plovidbu
-
Rupa u brodskom trupu
veljača 15, 2021 -
Zimski radovi na brodu
siječanj 18, 2021 -
Održavanje jedara
prosinac 22, 2020