Simpatična Velikogoričanka Ružica Brunšek, sve je samo ne prosječna vozačica. Vlastitim automobilom se koristi od 2002. godine i ne može zamisliti niti jedan dan bez auta.

Prve je kilometre počela nizati s već tada poprilično izraubanim Yugom, a upravo zahvaljujući takvome stanju njezinog prvog limenog ljubimca stekla je i ponešto “mehaničarskog” iskustva. Dok su njene prijateljice  uglavnom uživale u blagodatima novih automobila, Ružica se nije libila zasukati rukave, zaprljati ruke i sama otkloniti kvar.

iskustvo_2

Kaže kako je na Yugu naučila koje su sve komponente na autu i na koji način rade. Upravo zahvaljujući takvome poznavanju auta, na Mazdi 323 koju sada posjeduje, jednom je prilikom prepoznala ozbiljnost kvara i činjenicu da ga sama bez potrebnih specijalnih alata i dijelova ne može popraviti. Po prvi puta nije joj preostalo ništa drugo nego nazvati broj ORYX Asistencije. I upravo tu je uslijedilo ugodno iznenađenje. Osim što se njihovo vozilo za šlepanje pojavilo u roku od deset minuta, Mazdu su odvezli u servis po njezinoj želji, ponudili joj je zamjenski auto, pa čak i mogućnost dostave auta. Sve te usluge uz profesionalnost i, kako sama kaže, veliku brigu o korisnicima naprosto ju je oduševilo. Zato je Ružica Brunšek danas neformalni ambasador usluga pomoći na cesti tvrtke ORYX.

– Svima pričam o vlastitom pozitivnom iskustvu i isplativosti doplate za asistenciju. Nema boljeg ambasadora od zadovoljne stranke – kaže Ružica.

Ne čudi onda što će kod produljenja registracije opet koristiti uslugu ORYX Asistencije kako bi bila bez brige 24 sata na dan, 365 dana u godini.


Odgovori