Renato Blažević iz Brdovca pokraj Zaprešića, inače vatrogasni djelatnik, jedan je od mnogih zadovoljnih članova ORYX Asistencije i njihovog paketa pomoći na cesti. Iako je u prvih trideset godina vozačkoga staža samo dvaput koristio usluge vučne službe, prilikom posljednje registracije automobila, kaže, slutio je kako bi mu usluga pomoći na cesti ipak mogla zatrebati. Dosad ju tijekom tri desetljeća vozačkog staža nikada nije nadoplaćivao prilikom produljenja registracije. No, kod posljednjeg produljenja registracije svoga Audija 80 se predomislio. I nije pogriješio jer je, igrom slučaja i raznih nesretnih okolnosti, u posljednjih deset mjeseci morao čak četiri puta koristiti usluge pomoći na cesti. Dvadeset i dvije godine star Audi 80, kojim mjesečno prelazi 1500 kilometara, nekoliko je puta otkazao poslušnost i svaki put je bez ikakvih komplikacija odšlepan u traženi servis. Ističe kako se dispečeri ORYX Asistencije detaljno raspitaju o stanju, vrsti i poziciji auta, a jednom prilikom su vozilom za vuču ušli i u garažu. Za takvo što je trebalo poslati poseban kamion, što je ORYX Asistencija i učinila, a to ga je posebno oduševilo.
Nema primjedbi niti na rad djelatnika na terenu, štoviše ima samo riječi pohvale, kako na kvalitetu rada – tako i na ljubaznost i način na koji komuniciraju sa strankama. Dalje navodi kako su vrlo brzi te da su u sve četiri intervencije uvijek došli brže od najavljenoga termina.
Podijelim li osamdeset kuna, koliko sam platio usluge Asistencije, s četiri usluge šlepanja ispada kako me je svako šlepanje stajalo samo 20 kuna. To je stvarno simbolična cijena. Ipak, nadam se da kvarova ubuduće više neće biti, ali Asistenciju ću svejedno ponovno nadoplatiti. Preporučujem je svima koji je nemaju. Isplati se! – savjetuje zadovoljni ORYX član Renato Blažević.
- član
- iskustva članova
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016 -
Za članarinu od 200 kn imam najkvalitetniju i najbržu uslugu
ožujak 15, 2016 -
Putni Anđeo me upozori i kada je vrijeme da napravim pauzu
ožujak 12, 2016 -
Kad mi se pokvario auto, odveli su me sve do Vira
ožujak 11, 2016 -
ORYX Asistencija spasila mi je čak i proslavu godišnjice braka
ožujak 10, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Maske u automobilima – kada ih nositi i kako ih spremati?
siječanj 14, 2021 -
5 najčešćih problema s radijatorima
siječanj 12, 2021 -
Vlaga u automobilu - kako ju izbjeći?
siječanj 8, 2021
Savjeti za plovidbu
-
Održavanje jedara
prosinac 22, 2020 -
Plovidba po magli
prosinac 7, 2020 -
Zasjeda ispod površine
listopad 19, 2020