-
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
-
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
-
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
-
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
-
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
Ljiljana Subašić korisnica je ORYX Asistencije čak 10 godina, a vozačica već dvadeset i dvije.
– Suprug i ja vaši smo vjerni korisnici još otkad ste svoje proizvode prodavali preko Top Shopa, a prije dvije godine smo prešli na Euroherc osiguranje i usluga nam je ostala nepromijenjena – kaže simpatična frizerka iz Splita sa širokim osmijehom.
Našli smo ju ispred obiteljske kuće nakon napornog radnog dana u najljepšem gradu ispod Marjana. Ponosno nam je pokazala svog limenog ljubimca i napomenula da je taman došao sa servisa.
Ljiljana je, naime imala mali udes sa svojim Renaultom, što joj je bio drugi put da zove ORYX Asistenciju.
– Auto nam je ostao u kvaru na Žnjanu nakon večere. Ujutro smo zvali vašu šlep službu koja nas je ubrzo odvela do servisa. Pošto je auto bio 5 dana na popravku, dobili smo iz ORYX Rent a cara zamjensko vozilo na korištenje, što je bio definitivni plus!
Ukoliko klijentovo vozilo nije u voznom stanju, korisnici Euroherc ZONA osiguranja imaju pravo na zamjensko vozilo za vrijeme popravka vozila, u trajanju do 7 dana. Ta je opcija ponuđena i Ljiljani.
– Zamjensko vozilo koje ste nam dali bilo je još i ljepše i što je najbolje, naš se život nastavio kao da nam auto nije bio 5 dana na popravku. Od trenutka kad smo zvali ORYX Asistenciju, odvezli se do servisa i ustanovili kvar, do trenutka kad smo dobili zamjenski auto prošlo je samo tri sata!
Ljiljana je, kako sama kaže, više gradski tip vozača, a iako drugi hvale njenu vožnju, duže relacije ipak prepušta suprugu.
Upitali smo Ljiljanu i zna li za neke druge usluge ORYX Asistencije, na što je odmah odgovorila da je upoznata s našom uslugom Drugi Auto, koje je jednom već koristila.
Ljiljani i njenom voljenom Renaultu želimo puno proputovanih kilometara i što manje intervencija!
- iskustva članova
Diners Asist+
-
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Prebacivanje režija prilikom selidbe
rujan 22, 2023 -
Čudna prometna pravila koja niste znali da postoje
rujan 19, 2023 -
Najopasnije ceste na svijetu: Gdje se nalaze?
rujan 13, 2023
Savjeti za plovidbu
-
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023 -
Kako preživjeti u hladnoj vodi?
travanj 19, 2023