Ljiljana Subašić korisnica je ORYX Asistencije čak 10 godina, a vozačica već dvadeset i dvije.

– Suprug i ja vaši smo vjerni korisnici još otkad ste svoje proizvode prodavali preko Top Shopa, a prije dvije godine smo prešli na Euroherc osiguranje i usluga nam je ostala nepromijenjena – kaže simpatična frizerka iz Splita sa širokim osmijehom.

Našli smo ju ispred obiteljske kuće nakon napornog radnog dana u najljepšem gradu ispod Marjana. Ponosno nam je pokazala svog limenog ljubimca i napomenula da je taman došao sa servisa.

Ljiljana je, naime imala mali udes sa svojim Renaultom, što joj je bio drugi put da zove ORYX Asistenciju.

– Auto nam je ostao u kvaru na Žnjanu nakon večere. Ujutro smo zvali vašu šlep službu koja nas je ubrzo odvela do servisa. Pošto je auto bio 5 dana na popravku, dobili smo iz ORYX Rent a cara zamjensko vozilo na korištenje, što je bio definitivni plus!

Ukoliko klijentovo vozilo nije u voznom stanju, korisnici Euroherc ZONA osiguranja imaju pravo na zamjensko vozilo za vrijeme popravka vozila, u trajanju do 7 dana. Ta je opcija ponuđena i Ljiljani.

– Zamjensko vozilo koje ste nam dali bilo je još i ljepše i što je najbolje, naš se život nastavio kao da nam auto nije bio 5 dana na popravku. Od trenutka kad smo zvali ORYX Asistenciju, odvezli se do servisa i ustanovili kvar, do trenutka kad smo dobili zamjenski auto prošlo je samo tri sata!

Ljiljana je, kako sama kaže, više gradski tip vozača, a iako drugi hvale njenu vožnju, duže relacije ipak prepušta suprugu.

Upitali smo Ljiljanu i zna li za neke druge usluge ORYX Asistencije, na što je odmah odgovorila da je upoznata s našom uslugom Drugi Auto, koje je jednom već koristila.

Ljiljani i njenom voljenom Renaultu želimo puno proputovanih kilometara i što manje intervencija!