Danijel Lešić članom ORYX Asistencije postao je prije tri godine i koristi BASIC članstvo koje mu zasad potpuno odgovara.
Nekako kada krene vozilom na put, čovjek se osjeća sigurnije znajući iz iskustva da, ako se i dogodi neka nepredviđena situacija, 24 sata na dan ima dostupne operatere koji će mu pružiti pomoć u najkraćem roku i zato sam jako zadovoljan članstvom koje imam – priča nam Danijel. Već prvu godinu korištenja članstva ORYX Asistencije zatražio je pomoć kada je njemu i supruzi automobil ostao u kvaru na autocesti A1 kod Maslenice.
Bilo je ljetno vrijeme, nekih 35 stupnjeva u zraku, nazvao sam ORYX Asistenciju, objasnio im gdje se točno nalazim i za 45 minuta po nas je došla vučna služba i odvezla nas na odredište do otoka Vira. Tijekom vožnje dva su me puta zvali iz ORYX-a da provjere je li pomoć stigla i pitaju je li sve u redu… Naravno, unatoč kvaru na automobilu, oboje smo bili presretni što nismo čekali satima na užarenom asfaltu. Sami pozivi iz centra ORYX Asistencije odaju dojam da se profesionalno brinu o svakom članu, posebno onima kojima je pomoć u tom trenutku najpotrebnija – zadovoljno nam prepričava Danijel svoju nezgodu koja je zahvaljujući ORYX Asistenciji imala sretan kraj.
Prednosti koje mu donosi ORYX Asistencija u odnosu na druge klubove u koje se htio učlaniti je mnogo, a Danijel izdvaja neke od njih:
Među najvažnijim razlozima pri učlanjenju bilo mi je to što sam cjelokupni limit, a to je 2500 kn u BASIC paketu, mogao iskoristiti jednokratno i višekratno, dok je kod nekih drugih ponuđača te iste usluge opcija samo jednokratno, što u prijevodu znači da ako se dogodi kvar na cesti, mogu iskoristiti samo jedan mali dio ukupnog limita, a sve ostalo moram plaćati iako sam član. To mi nikako nije bilo prihvatljivo pa sam izabrao ORYX. Kao njihov član nedavno sam dobio i aplikaciju Putni Anđeo kao još jedan dodatak sigurnosti svakog člana pa mi na taj način ORYX Asistencija ulijeva još više povjerenja u slučaju bilo kakvih neželjenih situacija.
- iskustva članova
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
Diners Asist+
-
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Prebacivanje režija prilikom selidbe
rujan 22, 2023 -
Čudna prometna pravila koja niste znali da postoje
rujan 19, 2023 -
Najopasnije ceste na svijetu: Gdje se nalaze?
rujan 13, 2023
Savjeti za plovidbu
-
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023 -
Kako preživjeti u hladnoj vodi?
travanj 19, 2023