Danijel Lešić članom ORYX Asistencije postao je prije tri godine i koristi BASIC članstvo koje mu zasad potpuno odgovara.

Nekako kada krene vozilom na put, čovjek se osjeća sigurnije znajući iz iskustva da, ako se i dogodi neka nepredviđena situacija, 24 sata na dan ima dostupne operatere koji će mu pružiti pomoć u najkraćem roku i zato sam jako zadovoljan članstvom koje imam – priča nam Danijel. Već prvu godinu korištenja članstva ORYX Asistencije zatražio je pomoć kada je njemu i supruzi automobil ostao u kvaru na autocesti A1 kod Maslenice.

Bilo je ljetno vrijeme, nekih 35 stupnjeva u zraku, nazvao sam ORYX Asistenciju, objasnio im gdje se točno nalazim i za 45 minuta po nas je došla vučna služba i odvezla nas na odredište do otoka Vira. Tijekom vožnje dva su me puta zvali iz ORYX-a da provjere je li pomoć stigla i pitaju je li sve u redu… Naravno, unatoč kvaru na automobilu, oboje smo bili presretni što nismo čekali satima na užarenom asfaltu. Sami pozivi iz centra ORYX Asistencije odaju dojam da se profesionalno brinu o svakom članu, posebno onima kojima je pomoć u tom trenutku najpotrebnija – zadovoljno nam prepričava Danijel svoju nezgodu koja je zahvaljujući ORYX Asistenciji imala sretan kraj.

Prednosti koje mu donosi ORYX Asistencija u odnosu na druge klubove u koje se htio učlaniti je mnogo, a Danijel izdvaja neke od njih:
Među najvažnijim razlozima pri učlanjenju bilo mi je to što sam cjelokupni limit, a to je 2500 kn u BASIC paketu, mogao iskoristiti jednokratno i višekratno, dok je kod nekih drugih ponuđača te iste usluge opcija samo jednokratno, što u prijevodu znači da ako se dogodi kvar na cesti, mogu iskoristiti samo jedan mali dio ukupnog limita, a sve ostalo moram plaćati iako sam član. To mi nikako nije bilo prihvatljivo pa sam izabrao ORYX. Kao njihov član nedavno sam dobio i aplikaciju Putni Anđeo kao još jedan dodatak sigurnosti svakog člana pa mi na taj način ORYX Asistencija ulijeva još više povjerenja u slučaju bilo kakvih neželjenih situacija.


Odgovori