Članom ORYX Asistencije Bernard Glasnović iz Zagreba postao je prije četiri godine, a odluka da baš ORYX Asistenciji pokloni svoje povjerenje nije bila nimalo teška.
U poslu koji obavljam svakodnevno sam se susretao s ekipom iz ORYX Asistencije i na licu mjesta sam se uvjerio koliko su učinkoviti, brzi i pouzdani. K tome, jedan moj prijatelj njihov je zaposlenik pa dvojbi uopće nije bilo – priča nam Bernard.
Priznaje kako je razmatrao ponudu još jedne tvrtke koja pruža pomoć na cesti, ali omjer cijene i kvalitete usluge presudio je u korist ORYX-a.
Godišnju članarinu plaćam 200 kuna, što je zbilja prihvatljivo, a da sam morao platiti troškove svega u čemu mi je nedavno pomogla Asistencija, potrošio bih puno više novca nego što sam u ove četiri godine potrošio na članarinu – kaže Bernard.
Naime, pomoć na cesti zatrebala mu je nedavno, kada ga je njegov VW Golf TDI Comfort iznevjerio.
Negdje poslije Nove godine automobil mi je stao i nije htio ni naprijed ni nazad pa sam pozvao ORYX Asistenciju. Utvrdili su kako se kvar ne može otkloniti na licu mjesta, jer je trebalo popraviti pumpu goriva i grijač trećeg cilindra, pa su ga otpremili u svoj servis u Velikoj Gorici – prisjeća se Bernard.
Brzina kojom je ORYX Asistencija došla i priskočila mu u pomoć, kao i vrijeme koje im je trebalo da otklone kvar zadivili su našeg sugovornika.
Prošlo je samo pola sata otkako sam ih nazvao, a popravak na automobilu trajao je samo dva dana. Dečki su bili zbilja brzi i jako susretljivi, obavještavali su me o svemu što su popravili na automobilu – priča.
Kaže kako mu je ovo prvi put u više od deset godina koliko vozi da mu je zatrebala pomoć na cesti. U prometu je uvijek oprezan, kako zbog sebe, tako i zbog drugih.
Čim sjednem u automobil, vežem pojas. Sigurnost je važnija od svega – poručuje Bernard.
- iskustva članova
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
Diners Asist+
-
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Omiljena boja automobila u Hrvatskoj i svijetu
rujan 10, 2024 -
Aplikacije za promet - Čuvajte vrijeme i živce
rujan 6, 2024 -
Prijenosni hladnjak - Oprema bez koje ne možete na put
kolovoz 23, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023