Članom ORYX Asistencije Bernard Glasnović iz Zagreba postao je prije četiri godine, a odluka da baš ORYX Asistenciji pokloni svoje povjerenje nije bila nimalo teška.

U poslu koji obavljam svakodnevno sam se susretao s ekipom iz ORYX Asistencije i na licu mjesta sam se uvjerio koliko su učinkoviti, brzi i pouzdani. K tome, jedan moj prijatelj njihov je zaposlenik pa dvojbi uopće nije bilo – priča nam Bernard.

Priznaje kako je razmatrao ponudu još jedne tvrtke koja pruža pomoć na cesti, ali omjer cijene i kvalitete usluge presudio je u korist ORYX-a.

Godišnju članarinu plaćam 200 kuna, što je zbilja prihvatljivo, a da sam morao platiti troškove svega u čemu mi je nedavno pomogla Asistencija, potrošio bih puno više novca nego što sam u ove četiri godine potrošio na članarinu – kaže Bernard.

Naime, pomoć na cesti zatrebala mu je nedavno, kada ga je njegov VW Golf TDI Comfort iznevjerio.

Negdje poslije Nove godine automobil mi je stao i nije htio ni naprijed ni nazad pa sam pozvao ORYX Asistenciju. Utvrdili su kako se kvar ne može otkloniti na licu mjesta, jer je trebalo popraviti pumpu goriva i grijač trećeg cilindra, pa su ga otpremili u svoj servis u Velikoj Gorici – prisjeća se Bernard.

Brzina kojom je ORYX Asistencija došla i priskočila mu u pomoć, kao i vrijeme koje im je trebalo da otklone kvar zadivili su našeg sugovornika.

Prošlo je samo pola sata otkako sam ih nazvao, a popravak na automobilu trajao je samo dva dana. Dečki su bili zbilja brzi i jako susretljivi, obavještavali su me o svemu što su popravili na automobilu – priča.

Kaže kako mu je ovo prvi put u više od deset godina koliko vozi da mu je zatrebala pomoć na cesti. U prometu je uvijek oprezan, kako zbog sebe, tako i zbog drugih.

Čim sjednem u automobil, vežem pojas. Sigurnost je važnija od svega – poručuje Bernard.


Odgovori