Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
Neke nezgode ne pitaju za mjesto, razlog ili člansku karticu. Prometne nezgode jedne su od onih situacija u kojima jedna minuta traje kao sat te bespotrebno komplicira život.
U takvoj se situaciji u okolici grada Gospića našla Mirjana Kovačević kojoj je baš u najgorem trenutku poslušnost otkazao vjerni Mercedes.
– Godinama sam imala klasičnu Diners karticu, suprug i ja smo razmišljali o ORYX Asistenciji, ali nikako da se prebacim na Diners ORYX.
Za vrijeme jednodnevnog izleta, razrezala im se guma. Obzirom da nisu imali ugovorenu pomoć na cesti, a drugi pružatelj pomoći na cesti im nije bio u mogućnosti pomoći, nazvali su ORYX Asistenciju. I nisu požalili, jer ono što je uslijedilo spasilo je potencijalno uništen odmor.
20.01.2021. Cavle – Mirjana Kovacic korisnica Oryx asistencije. Photo: Nel Pavletic/PIXSELL
– Na broju 0800 1818 javio se vaš ljubazan kolega. Osim što su odmah preuzeli moj slučaj, sve su organizirali u trenu i svakih 10 minuta zvali da provjere da li je stigla vučna služba. Gospodin u kontakt centru bio je toliko stručan i priseban da me čak i pitao imam li dovoljno baterije na mobitelu! Sve sitnice i detalje je provjeravao.
Mirjanin Mercedes je novijeg godišta i gotovo se nikada nije pokvario. Bez rezervne gume i samo s tekućinom za krpanje guma sama nije mogla sanirati razrezanu gumu.
– Vučna služba je stigla oko 1 sat nakon ponoći i odvezla me do vulkanizera gdje sam riješila problem i krenula doma za Rijeku. Vozač sam 24 godine i nikad nisam imala neku veću nezgodu, i baš zato što nikad ne znaš hoće li se tebi to dogoditi, odsad smo i suprug i ja članovi ORYX Asistencije! A obzirom da radim u banci, klijentima iz osobnog iskustva mogu preporučiti usluge koje uključuju i ORYX Asistenciju. I novi i stari automobil može zatrebati pomoć, a sa sigurnošću ne možemo predvidjeti kad će se nešto desiti. U mom iskustvu, desi se kad to najmanje očekuješ. Hvala ORYX Asistenciji!
Diners Asist+
-
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Zvučnici za auto su vaša iduća investicija? Testirali smo ih za vas
lipanj 1, 2023 -
Kako se spasiti iz vozila koje tone - 7 savjeta koje morate znati
svibanj 25, 2023 -
Koliki je domet kad se na električnom automobilu upali lampica rezerve?
svibanj 15, 2023
Savjeti za plovidbu
-
Kako preživjeti u hladnoj vodi?
travanj 19, 2023 -
Priprema broda za zimu - elektronika
siječanj 5, 2023 -
Zimovanje brodske prikolice
rujan 28, 2022