Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
Naizgled običan radni dan s unaprijed planiranim obavezama u sekundi se može pretvoriti u noćnu moru, ali uz ORYX Asistenciju naši korisnici to gotovo da ni ne osjete.
Naizgled običan radni dan s unaprijed planiranim obavezama u sekundi se može pretvoriti u noćnu moru, ali uz ORYX Asistenciju naši korisnici to gotovo da ni ne osjete. Tako nam se nedavno javio Mato Bijelić, zadovoljni korisnik ORYX Asistencije, kojem se s njegovom Opel Insignijom nedavno dogodila prometna nezgoda. Kraj Slunja mu je na cestu izletio jelen i oštetio vozilo, a na teren je odmah izašla naša vučna služba. Nakon poziva na naš besplatni broj, briga je prestala za Matu, a počela za nas.
– Ispred mene se niotkuda stvorio jelen, i nakon toga mi ništa drugo nije preostalo nego nazvati vas. Na teren je izašao vaš ugovorni suradnik MD Plus koji je utvrdio štetu i odvezao auto na servis.
– Na licu mjesta dostavili su mi zamjenski VW Passat, a kolegica iz Call centra zvala me svakih pola sata da provjeri dal je sve u redu. Zbog količine štete, zamjenski auto imao sam 7 dana i ne mogu se ni na što požaliti. Sve što sam trebao u tom stresnom momentu napraviti bilo je nazvati Vašu službu.
Zadovoljni Mate hvali jednostavnost i isplativost usluge i ističe da nije dvojio ni minute i svoje članstvo produžio za još jednu godinu, a ove godine je sa sobom u ORYX Asistenciju poveo i brata.
– Preporučujem svima vašu asistenciju jer oko organizacije nije bilo niti jednog problema, jako ste brzi, profesionalni i olakšali ste mi život u ionako stresnoj i kompliciranoj situaciji! Od sad nadalje, svim poznanicima preporučam ORYX Asistenciju!
- iskustva članova
Diners Asist+
-
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Prebacivanje režija prilikom selidbe
rujan 22, 2023 -
Čudna prometna pravila koja niste znali da postoje
rujan 19, 2023 -
Najopasnije ceste na svijetu: Gdje se nalaze?
rujan 13, 2023
Savjeti za plovidbu
-
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023 -
Kako preživjeti u hladnoj vodi?
travanj 19, 2023