Nedjelja je, kasno popodne, a voda mi iz pipe ne prestaje curiti i pomalo me strah da će se dogoditi veće zlo. Kako nikoga od ukućana nema doma, odlučujem nazvati ORYX pomoć u kući. Zaposlenica Antonia rekla mi je kako ću možda morati pričekati neko vrijeme jer u tom trenutku nitko nije bio slobodan da mi dođe pomoći.
No, nakon samo deset minuta došao je njihov čovjek, ne mogu vam ni opisati koliko sam bila iznenađena brzinom kojom je došao – puna oduševljenja priča nam Danica Nemet iz Zagreba.
Kaže kako se bojala da je problem u rasklimanoj gumici na pipi.
– Majstor je skinuo pipu, provjerio gumicu i ustanovio da je s njom sve u redu. Čvrsto je vratio pipu natrag i voda je prestala curiti. Ma bila sam prezadovoljna brzinom i kvalitetom usluge. Dečko koji je poslan bio je jako ljubazan i učinkovit i došao je u zbilja kratkom roku – kaže gospođa Nemet.
Kao korisnica Hrvatske poštanske banke koristi ovu uslugu i priznaje da joj je dobro došla u još jednoj situaciji.
– Meni se, izgleda, kvarovi uvijek događaju nedjeljom, jer mi se slična situacija opet dogodila jedne nedjelje, ali taj je put bila riječ o struji – prisjeća se Danica Nemet.
Naime, nestalo joj je struje, razvodna kutija nalazi se na tavanu kuće pa nije htjela riskirati i sama popravljati nešto ili vraćati osigurač na mjesto jer je sumnjala da je u tome problem.
– Ponovno sam nazvala ORYX-ovu službu za pomoć u kući i rekli su mi da pomoć stiže ubrzo. U roku od deset minuta stigao je majstor, saslušao u čemu je problem i za samo nekoliko minuta pronašao uzrok nestanka struje i riješio moj problem – priča nam Danica.
Sretna je što postoji ovakva mogućnost da vam majstor problem riješi nedjeljom kad većina drugih majstora ne bi pristala doći.
– Oduševljena sam i prezadovoljna brzinom kojom su dečki došli k meni i popravili što treba, svaka im čast – kaže.
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016 -
Za članarinu od 200 kn imam najkvalitetniju i najbržu uslugu
ožujak 15, 2016 -
Putni Anđeo me upozori i kada je vrijeme da napravim pauzu
ožujak 12, 2016 -
Kad mi se pokvario auto, odveli su me sve do Vira
ožujak 11, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Kako pravilno kočiti u kritičnim situacijama – kada, koliko i u kojoj situaciji?
ožujak 2, 2021 -
Krovni nosači za skije - Mali vodič za kupnju
veljača 26, 2021 -
Personalizirane registarske tablice - kako ih nabaviti i koliko koštaju!
veljača 23, 2021
Savjeti za plovidbu
-
Rupa u brodskom trupu
veljača 15, 2021 -
Zimski radovi na brodu
siječanj 18, 2021 -
Održavanje jedara
prosinac 22, 2020