Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
Uvijek bih prijateljima, a i svakome drugome preporučio ORYX Asistenciju, kaže Marko Cavrić iz Velike Gorice.
Koliko mu ona znači uvjerio se kad je njegov Citroën C3 nedavno stao usred vožnje. Jednostavno se nije, priča Marko, više htio pokrenuti. ORYX Asistencija puno mu je pomogla, članstvo mu je smanjilo dodatne troškove, a brzina intervencije je, hvali ih, bila impresivna. Trebalo im je samo 20 minuta.
– Njihov član sam dvije godine i jako sam zadovoljan. Nikad prije nisam imao potrebe koristiti paket pomoći na cesti, no sad vidim da sam dobro odlučio. Isplatilo se zaista imati ORYX-ovu iskaznicu – rekao je Cavrić.
Sviđa mu se što ORYX Asistencija pruža usluge pomoći na cesti na području Hrvatske, ali i Europe od 0 do 24 sata svih 365 dana u godini. ORYX-ovim se uslugama mogu koristiti svi, bez obzira na marku i starost vozila, što je također prednost. Cavrić je vozač već punih 15 godina, a na mjesec prijeđe oko tisuću kilometara. Dogodilo se, kaže, da ga automobil iznevjeri, ali nikad mu se nije dogodilo da ovako brzo stigne pomoć. Zato će, napominje ovaj zadovoljni korisnik, sigurno produžiti člansku iskaznicu. O ORYX-ovim djelatnicima na terenu ima samo riječi pohvale.
– Brzi su i nude jako kvalitetnu uslugu. Nema nikakvog razloga da ne ostanem član – kaže Velikogoričanin.
Uz pružanje usluga tehničke pomoći na cesti, ORYX Asistencija pruža i usluge pomoći na moru i u kući.
Pomoć na moru članovima omogućuje razne usluge kao što su dostava goriva i dijelova, odsukavanje, tegljenje, ronjenje i slično. Pomoć u kući pak omogućuje hitne intervencije vodoinstalatera, električara, bravara, staklara ili stolara kako bi se spriječio nastanak veće štete u domu člana ili kako bi se sanirala postojeća šteta.
– Takvo što bi svaki dom trebao imati. Nikad ne znate kad bi vam moglo zatrebati ni kad vas može zadesiti neka nevolja – kaže Marko Cavrić.
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016 -
Za članarinu od 200 kn imam najkvalitetniju i najbržu uslugu
ožujak 15, 2016 -
Putni Anđeo me upozori i kada je vrijeme da napravim pauzu
ožujak 12, 2016 -
Kad mi se pokvario auto, odveli su me sve do Vira
ožujak 11, 2016 -
ORYX Asistencija spasila mi je čak i proslavu godišnjice braka
ožujak 10, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Maske u automobilima – kada ih nositi i kako ih spremati?
siječanj 14, 2021 -
5 najčešćih problema s radijatorima
siječanj 12, 2021 -
Vlaga u automobilu - kako ju izbjeći?
siječanj 8, 2021
Savjeti za plovidbu
-
Održavanje jedara
prosinac 22, 2020 -
Plovidba po magli
prosinac 7, 2020 -
Zasjeda ispod površine
listopad 19, 2020