-
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
-
Ljubav koja traje već 10 godina
-
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
-
Provjerili smo koliko je brza vožnja stresna
-
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
Za dvjesto kuna članarine u ORYX Asistenciji koje plaćam na šest rata, ne tražim opciju druge pomoći na cesti. Naprotiv, već sam si rekao, ako mi pukne guma, zovem ORYX jer razmazio me – kaže Mladen Župančić, dugogodišnji član ORYX Asistencije.
Mladen Župančić, član ORYX Asistencije nedavno je koristio naše usluge, a koliko je zadovoljan, napisao nam je u fantastičnom pismu koje vam prenosimo u cijelosti:
ORYX Asistencija, Karmen i ja
Ovako je to bilo. Jesenje doba. Kasno popodne. Sumrak i povratak s posla. Dođem do Karmen (Seat Altea XL. crna, metalik, 16 colne alu felge..) i sjednem. Okrenem ključ i ništa. Ništa od pokušaja pokretanja motora. Probam nekoliko puta i ponovno ništa. S obzirom na to kako sam dipl. ing. elektrotehnike zaključim kako je akumulator u pitanju. Nazovem sina, posudim auto i vratim se do Karmen s novim akumulatorom te krenem sa zamjenom staroga novim. Poslije dosta napora otpustim dva vijaka, ali treći nikako, jer treba duži ključ. I već planiram odustati kada se sjetim da sam član ORYX-a. Uzmem karticu, pročitam broj i nazovem. Ljubazan glas se javi, objasnim situaciju kako ne mogu otpustiti vijak akumulatora i mogu li dobiti pomoć. Naravno, doći će netko za pola sata.
I nije prošlo pola sata i evo majstora. Uzme alat i zamjeni akumulator te idemo probati pokrenuti motor. Ali, opet ništa. Sada je jasno kako je pokvaren elektropokretač i da akumulator nije problem. Što ćemo i kako ćemo? Nema druge, iako nije preporučljivo, pokušati upaliti guranjem. Mila majko, Karmen ima kilograma i nismo je uspjeli guranjem dosta ubrzati kako bi je upalili, jer parking malo „visi“. Majstor lipsao kao i ja. Parkiramo Karmen, sredimo ORYX papirologiju lakoćom koja plijeni i krenemo se pozdravljati kada se sjetim pitati majstora u kojem smjeru ide. Sreća, u mojem i što reći, doveze me i ostavi pet minuta od kuće. Ovo mi je stvarno dobro došlo, jer sam se par sati natezao po tom parkiralištu. Hvala majstore.
Drugi dan nema druge nego zvati vučnu službu i na servis. Zovem ORYX i u strahu od troška (zbog jučerašnje usluge) pitam mogu li dobiti vučnu službu i koliko dođe. Prijevoz može, a koliko dođe: ništa. Ne da je besplatno nego još mogu i naručiti vrijeme prijevoza. Naručim prijevoz kako bi došao u vrijeme moje radne pauze. U dogovoreno vrijeme dođe vučna služba i s puno pažnje natovari Karmen. Kaže meni vozač:“Što da im kažem na servisu?“. Ovo nisam očekivao da niti na servis ne moram ići, ali ipak ću ići i ja. Došli smo na servis i dok sam ja sređivao sa servisom dečki su istovarili Karmen. Opet sam papirologiju ORYX Asistencije sredio brzo i bez napora. Naravno, i bez troška.
Što reći, nego da za dvjesto kuna ORYX članarine koje plaćam na šest rata, ne tražim opciju druge pomoći na cesti. Naprotiv, već sam si rekao, ako mi pukne guma, zovem ORYX, jer razmazio me.
Related posts:
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016 -
Za članarinu od 200 kn imam najkvalitetniju i najbržu uslugu
ožujak 15, 2016 -
Putni Anđeo me upozori i kada je vrijeme da napravim pauzu
ožujak 12, 2016 -
Kad mi se pokvario auto, odveli su me sve do Vira
ožujak 11, 2016 -
ORYX Asistencija spasila mi je čak i proslavu godišnjice braka
ožujak 10, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Maske u automobilima – kada ih nositi i kako ih spremati?
siječanj 14, 2021 -
5 najčešćih problema s radijatorima
siječanj 12, 2021 -
Vlaga u automobilu - kako ju izbjeći?
siječanj 8, 2021
Savjeti za plovidbu
-
Održavanje jedara
prosinac 22, 2020 -
Plovidba po magli
prosinac 7, 2020 -
Zasjeda ispod površine
listopad 19, 2020