Za dvjesto kuna članarine u ORYX Asistenciji koje plaćam na šest rata, ne tražim opciju druge pomoći na cesti. Naprotiv, već sam si rekao, ako mi pukne guma, zovem ORYX jer razmazio me – kaže Mladen Župančić, dugogodišnji član ORYX Asistencije.

Mladen Župančić, član ORYX Asistencije nedavno je koristio naše usluge, a koliko je zadovoljan, napisao nam je u fantastičnom pismu koje vam prenosimo u cijelosti:

ORYX Asistencija, Karmen i ja

Ovako je to bilo. Jesenje doba. Kasno popodne. Sumrak i povratak s posla. Dođem do Karmen (Seat Altea XL. crna, metalik, 16 colne alu felge..) i sjednem. Okrenem ključ i ništa. Ništa od pokušaja pokretanja motora. Probam nekoliko puta i ponovno ništa. S obzirom na to kako sam dipl. ing. elektrotehnike zaključim kako je akumulator u pitanju. Nazovem sina, posudim auto i vratim se do Karmen s novim akumulatorom te krenem sa zamjenom staroga novim. Poslije dosta napora otpustim dva vijaka, ali treći nikako, jer treba duži ključ. I već planiram odustati kada se sjetim da sam član ORYX-a. Uzmem karticu, pročitam broj i nazovem. Ljubazan glas se javi, objasnim situaciju kako ne mogu otpustiti vijak akumulatora i mogu li dobiti pomoć. Naravno, doći će netko za pola sata.

I nije prošlo pola sata i evo majstora. Uzme alat i zamjeni akumulator te idemo probati pokrenuti motor. Ali, opet ništa. Sada je jasno kako je pokvaren elektropokretač i da akumulator nije problem. Što ćemo i kako ćemo? Nema druge, iako nije preporučljivo, pokušati upaliti guranjem. Mila majko, Karmen ima kilograma i nismo je uspjeli guranjem dosta ubrzati kako bi je upalili, jer parking malo „visi“. Majstor lipsao kao i ja. Parkiramo Karmen, sredimo ORYX papirologiju lakoćom koja plijeni i krenemo se pozdravljati kada se sjetim pitati majstora u kojem smjeru ide. Sreća, u mojem i što reći, doveze me i ostavi pet minuta od kuće. Ovo mi je stvarno dobro došlo, jer sam se par sati natezao po tom parkiralištu. Hvala majstore.

Drugi dan nema druge nego zvati vučnu službu i na servis. Zovem ORYX i u strahu od troška (zbog jučerašnje usluge) pitam mogu li dobiti vučnu službu i koliko dođe. Prijevoz može, a koliko dođe: ništa. Ne da je besplatno nego još mogu i naručiti vrijeme prijevoza. Naručim prijevoz kako bi došao u vrijeme moje radne pauze. U dogovoreno vrijeme dođe vučna služba i s puno pažnje natovari Karmen. Kaže meni vozač:“Što da im kažem na servisu?“. Ovo nisam očekivao da niti na servis ne moram ići, ali ipak ću ići i ja. Došli smo na servis i dok sam ja sređivao sa servisom dečki su istovarili Karmen. Opet sam papirologiju ORYX Asistencije sredio brzo i bez napora. Naravno, i bez troška.

Što reći, nego da za dvjesto kuna ORYX članarine koje plaćam na šest rata, ne tražim opciju druge pomoći na cesti. Naprotiv, već sam si rekao, ako mi pukne guma, zovem ORYX, jer razmazio me.


Odgovori