Od ožujka 2014. godine Lidija Bračanov s Murtera zadovoljna je korisnica ORYX Asistencije, a s nama je podijelila dio svog iskustva tijekom godinu i pol dana članstva.
Kupovinom polica autoosiguranja kod Croatia osiguranja ponuđena mi je opcija u kojoj mogu dobiti pomoć na cesti. Kada ti auto stane, treba ti sva moguća pomoć pa sam bez puno premišljanja prihvatila ponudu. Uzela sam opciju Croatia asistenciju, a s njom sam dobila i aplikaciju Putni Anđeo – priča nam Lidija.
Puna je hvale za ovu aplikaciju koja vozača prati tijekom cijele vožnje i na temelju promjene brzine ili buke u vozilu te sličnih parametara detektira je li vozilo doživjelo prometnu nesreću i zatim automatski šalje poziv u pomoć.
Jako sam zadovoljna Putnim Anđelom jer me upozori čak i kad mi je muzika u automobilu preglasna, a upozorenje dobijem i kad prekoračim dopuštenu brzinu. Ako vozim bez prestanka nekoliko sati, ova aplikacija me obavijesti da moram napraviti pauzu. Za vrijeme vožnje moji prijatelji koji imaju aplikaciju dobiju obavijest da vozim, što je zgodno jer me onda ne ometaju pozivima. Uz Putnog Anđela zbilja se osjećam sigurnije – zadovoljno govori Lidija i dodaje da je s ovom aplikacijom već prešla 30 tisuća kilometara.
Da je aplikacija precizna i brza, Lidija se već uvjerila.
Nasreću, dosad nisam imala većih problema pa mi ni konkretna pomoć ORYX Asistencije nije bila potrebna, ali moram pohvaliti njihovu ažurnost kojoj sam svjedočila kada mi je mobitel pao tijekom vožnje, što je aplikacija zabilježila kao mogući sudar. Nakon samo dvije minute dobila sam poziv iz ORYX Asistencije koja mi je ponudila potrebnu pomoć – kaže Lidija.
Aplikaciji će ostati vjerna jer, koliko joj je poznato, jedina automatski nudi pomoć u slučaju prometne nesreće.
Preporučujem je svim vozačima jer je jednostavna za korištenje, a zbilja vam može spasiti život – zaključuje Lidija.
- iskustva članova
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017 -
Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
siječanj 11, 2017 -
Članstvo za pomoć na cesti višestruko mi se isplatilo
studeni 2, 2016 -
Za manje od deset minuta od mog poziva došli su majstori
srpanj 6, 2016 -
Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
svibanj 5, 2016 -
Za članarinu od 200 kn imam najkvalitetniju i najbržu uslugu
ožujak 15, 2016 -
Putni Anđeo me upozori i kada je vrijeme da napravim pauzu
ožujak 12, 2016 -
Kad mi se pokvario auto, odveli su me sve do Vira
ožujak 11, 2016 -
ORYX Asistencija spasila mi je čak i proslavu godišnjice braka
ožujak 10, 2016
ORYX Program uštede
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Maske u automobilima – kada ih nositi i kako ih spremati?
siječanj 14, 2021 -
5 najčešćih problema s radijatorima
siječanj 12, 2021 -
Vlaga u automobilu - kako ju izbjeći?
siječanj 8, 2021
Savjeti za plovidbu
-
Održavanje jedara
prosinac 22, 2020 -
Plovidba po magli
prosinac 7, 2020 -
Zasjeda ispod površine
listopad 19, 2020