Vožnja iza kamiona natovarenog šljunkom često završi oštećenjima na staklu. Nažalost, to je nešto s čim vozači moraju računati. Dobro je imati osiguranje vjetrobrana uz policu obveznog autoosiguranja, ali dobro je i znati da se vjetrobran može brzo i povoljno popraviti.

Pukotine i ogrebotine na vjetrobranskom staklu, osim što smanjuju vidljivost, mogu vas i skupo koštati odlučite li zamijeniti cijelo staklo. Nasreću, to nije uvijek potrebno. Ako oštećenje nije prevelikog promjera i ako nije riječ o pukotini koja se širi, staklo se može popraviti. Majstor koji popravlja stakla jedini može ocijeniti karakter oštećenja zato što laicima svako oštećenje izgleda jednako.

Oštećenje prekrijte ljepljivom trakom kako ne bi ulazila prljavština koja će dodatno oštetiti staklo.

Posjet servisnoj radionici koja ima eksperta za stakla je izvrstan potez. U nastavku ćemo vam opisati postupak popravka vjetrobranskog stakla u servisnoj radionici.

Brušenje pukotine. Rupu prvo valja izbrusiti. Minijaturna svrdla služe ne samo za čišćenje rupe, već i za sprečavanje daljnjeg pucanja stakla. Ako mikropukotina i postoji, dijamantno svrdlo će ju zagladiti kako se ne bi dalje širila. To je ujedno i prvi korak kod popravka stakla. Postupak je precizan i čist, nimalo lagan i ovisi o spretnosti majstora. Iako postoje razni setovi za ručnu upotrebu koji također koriste epoksidne smole, rezultat ni izbliza ne može biti tako dobar kao kad staklo popravlja majstor. Iskustvo i profesionalni alat su ključ uspjeha.

Priprema ispune. Nakon pripreme koja se sastoji od čišćenja i brušenja oštećenja, vrijeme je za pripremu epoksidne ispune kojom se puni posebna patrona. Kako bi se epoksid pod tlakom stavio na oštećenje, što je jako bitno jer se na taj način istisne sav zrak, poseban nosač se prije toga pričvršćuje na staklo. S donje strane, u unutrašnjosti, postavlja se ogledalo kako bi majstor čitavo vrijeme imao pregled sa svih strana i kako bi znao kako postupak napreduje. Epoksidna smola utiskuje se u rupu i slijedi nekoliko minuta čekanja.

Provjera ispune. Prije nego se na epoksid stavi katalizator odnosno utvrđivač smole, još jednom se provjerava kvaliteta ispune. Nakon kapanja utvrđivača, mjesto se prekriva folijom koja komponente drži na mjestu jer bi se inače dogodilo curenje. Iznad oštećenja zatim se montira UV svjetiljka koja stvrdnjava epoksi za samo nekoliko minuta. Nakon demontaže svjetiljke i folije, vrijeme je za finu obradu zapunjene površine. Višak epoksida se struže posebnim nožićem.

Poliranje. Finalni dio posla i jedan od vremenski zahtjevnijih je poliranje. Uz posebnu pastu za staklo i fini nastavak za poliranje mjesto se ispolira toliko precizno da se oštećenje kasnije golim okom jedva vidi, ili čak ne vidi. Tu se vraćamo na onaj prvi dio – oštećeno staklo popravlja se čim prije, po mogućnosti odmah čim nastane oštećenje. Prljavština se ne taloži u oštećenju, a efekt nakon popravka je savršen. A cijena? Doslovce smiješna u usporedbi s cijenom zamjene vjetrobrana!

Sve informacije o cijenama i terminima za popravak stakla mogu se dobiti na 0800 5432 ili na [email protected]!